دوره سکوت در انتخابات پارلمانی عراق آغاز شد

همایش بین‌المللی «راهی به سوی قدس» در اردن آغاز می‌شود

اوباما: تصمیم آمریکا برای حمله به عراق فاجعه‌بار بود

تظاهرات اتوبوسی پایتخت لبنان را فلج کرد

فیلم تبلیغاتی ضداسلامی؛ ابزاری برای حزب راست افراطی انگلیس در جذب آرا

سانسور نظام‌مند مستندات زندان گوانتانامو در رسانه‌های آمریکا

نتانیاهو از تصویب طرح ساخت ۳۰۰۰ واحد مسکونی جدید در کرانه باختری منصرف شد

دادگاهی در عربستان حکم یک زن راننده را تائید کرد

آماده باش نیروهای امنیتی ترکیه برای مقابله با موج جدید اعتراض‌های مردمی

هلاکت کوچکترین عضو گروه تروریستی داعش در سوریه

خلبانان خطوط هوایی فرانسه اعتصاب می‌کنند

هشدار ولادیمیر پوتین به مقامات دولت موقت اوکراین

انهدام باند سلفی‌های تکفیری در تونس

اعترافات جالب تروریست‌های جبهه النصره

وزیر صهیونیست: جان کری شرم بر تو باد!

رهبر اخوان المسلمین مصر: هزار بار اعدامم کنند، از حق دست بر نمی‌دارم

فتح: محمود عباس درآینده نزدیک به غزه سفر می کند

تجربه آزار جنسی توسط نیمی از دانشجویان دانشگاه کمبریج

سوریه در 24 ساعت گذشته

فراخوان وزیر اسرائیلی برای الحاق منطقه سی در کرانه باختری

نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :  
وقتی آمریکا به تعهدات خود پای‌بند نیست
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹

وقتی آمریکا به تعهدات خود پای‌بند نیست

در حالی که گزارش‌های تائید شده حاکی از تصمیم دونالد ترامپ برای خروج آمریکا از پیمان سال ۲۰۱۵ پاریس برای مقابله با تغییرات اقلیمی می‌باشد، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه ی آمریکا با اشاره به این تصمیم ترامپ، به دولتمردان کشورش هشدار داد اگر تعهدات خود را به سخره بگیرند دیری نخواهد پایید که دیگر آمریکا ...

 
آمریکا چثقدر برای «عملیات‌های برون مرزی عراق» هزینه می‌کند؟
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷

آمریکا چثقدر برای «عملیات‌های برون مرزی عراق» هزینه می‌کند؟

یک سند از وزارت دفاع آمریکا نشان می‌دهد که این کشور در نظر دارد در بودجه سال آینده میلادی خود، 64 میلیارد دلار برای عملیات‌های برون مرزی هزینه کند.

 
رمضان 2017 سخت ترین رمضان برای غزه در دهه های اخیر
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵

رمضان 2017 سخت ترین رمضان برای غزه در دهه های اخیر

«ماهر الطباع» اقتصاددان فلسطینی این هفته اعلام کرد رمضان 2017 سخت ترین رمضان در دهه های اخیر در نوار غزه خواهد بود . وی علت آن را تنگ تر شدن محاصره نوار غزه و اختلافات داخلی دانست .

 
حمله توپخانه‎ای یمن به پایگاه‎های نظامی جنوب عربستان
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴

حمله توپخانه‎ای یمن به پایگاه‎های نظامی جنوب عربستان

یگان توپخانه‌ای ارتش یمن و انصارالله امروز محل استقرار نظامیان سعودی و تجهیزات نظامی آنها را در دو منطقه مرزی «جازان» و «عسیر» واقع در جنوب عربستان هدف قرار داده است.

 
آزادسازی 16 شهرک در شرق حلب توسط ارتش سوریه
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳

آزادسازی 16 شهرک در شرق حلب توسط ارتش سوریه

ارتش سوریه طی عملیاتهای اخیر خود در شرق حلب موفق شده است 16 شهرک را از گروه تروریستی داعش پس بگیرد.

 
کشته و زخمی شدن ۶۸ شبه‎نظامی سعودی در تعز
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

کشته و زخمی شدن ۶۸ شبه‎نظامی سعودی در تعز

منابع یمنی از کشته شدن ۲۰ نفر از شبه نظامیان سعودی و زخمی شدن ۴۸ نفر دیگر در شرق مخا در استان تعز خبر دادند.

 
پاکسازی ۳ شهرک در شرق حلب از چنگ داعش
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷

پاکسازی ۳ شهرک در شرق حلب از چنگ داعش

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت موفق شدند شهرکهای «الفار، جدیعة کبیرة و جدیعة صغیرة» را آزاد و همه خطوط امدارسانی به داعش در شهرک مسکنه را قطع کنند.

 
مرگ ده‎ها تروریست در حملات هوایی عراق به غرب نینوی
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷

مرگ ده‎ها تروریست در حملات هوایی عراق به غرب نینوی

منابع امنیتی عراق از کشته شدن ده‎ها تروریست در حملات جنگنده‎های «اف۱۶» عراق به شهرستان «بعاج» واقع در غرب استان نینوی خبر دادند.

 
ادامه تظاهرات‌های ضددولتی در ونزوئلا
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲

ادامه تظاهرات‌های ضددولتی در ونزوئلا

نیروهای امنیتی ونزوئلا با استفاده از گاز اشک آور و ماشین آبپاش ده‌ها هزار نفر از معترضانی را که در تظاهرات ضد د ولتی شرکت کرده بودند، متفرق نمودند.

 
فیلم/ وقتی جهل اعتقادشان شد!!!
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹

فیلم/ وقتی جهل اعتقادشان شد!!!

می دونستید تا قبل از حاکم شدن وهابی ها بر عربستان قبور ائمه و بعضی از صحابه ی پیامبر در بقیع دارای بقعه و گنبد بوده؟ چرا وهابی ها این قبور رو تخریب کردن؟ / نصر تی ویدانلود فیلم

 
هاآرتص: اسرائیل اشغالگر و استعمارگر است
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹

هاآرتص: اسرائیل اشغالگر و استعمارگر است

روزنامه هاآرتص نوشت: اسرائیل نه یک دموکراسی، بلکه یک رژیم اشغالگر و استعمارگر است که منابع و زمین‌های فلسطینیان را غارت کرده و حقوق آنها را نقض می‌کند.

 
فجایع انسانی در یمن و انفعال معنادار غرب
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶

فجایع انسانی در یمن و انفعال معنادار غرب

عربستان آغازگر جنگ علیه یمن بوده و در راستای منافع ضد انسانی خود از کشتن انسان‌های بی‌گناه در یمن و نقض گسترده حقوق بشر در آن ابایی نداشته است

 
بازخوانی تاریخ فلسطین در پروژه دیوارنوشته‌های هنری غزه
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷

بازخوانی تاریخ فلسطین در پروژه دیوارنوشته‌های هنری غزه

اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ غزه از آغاز طرح سه ماهه «دیوارنوشته‎های هنری ۲۰۱۷» خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح بیان مسایل ملی، تاریخی و اجتماعی فلسطین است.

 
پویش رمضانیه مسلمانان کانادا برای کمک به نیازمندان
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

پویش رمضانیه مسلمانان کانادا برای کمک به نیازمندان

ماه رمضان زمان روزه‌داری، عبادت و تجدید تعهدات معنوی است البته برای برخی از مسلمانان، ماه رمضان زمان ویژه‌ای برای کمک به نیازمندان و اطعام فقرا نیز هست. پویش رمضانیه مسلمانان کانادا برای کمک به نیازمندان

 
عکس/ گردهمایی «آزادی» در کرانه باختری برگزار شد
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

عکس/ گردهمایی «آزادی» در کرانه باختری برگزار شد

جشنواره «آزادی» در استان قلقیلیه واقع در شمال کرانه باختری روز گذشته در همه مناطق این استان برگزار شده است.

 
فیلم/  طوفان به سبک «نزار القطری»!!
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

فیلم/ طوفان به سبک «نزار القطری»!!

مداحی خاص و کم نظیر «نزار القطری» به ۴ زبان عربی، فارسی، انگلیسی و اردو در آمریکا؛ تقدیم به ساحت مقدس امام عصر حضرت مهدی (عج)/ نصر تی ویدانلود فیلم

 
پیام قطر به ریاض؛ دوحه به دنبال چیست؟
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

پیام قطر به ریاض؛ دوحه به دنبال چیست؟

قطر تلاش دارد با همه اهرم‌ها و برگه‌هایی که در اختیار دارد در عرصه منطقه و مناسبات بین‌المللی در برابر ریاض عرض اندام کند.

 
"دولت در سایه" چیست؟
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

"دولت در سایه" چیست؟

اصطلاح "دولت سایه" (Shadow Government) اگرچه در معنای منفی سیاسی و تئوری توطئه، برای توصیف گروهی صاحب نفوذ و پشت پرده استفاده می‌شود که یک "دولت مخفی" را تشکیل داده‌اند، اما امروزه به عنوان یک پدیده رایج در نظام سیاسی برخی کشورهای جهان و جایگاهی برای مخالفان دولت، رسمیت پیدا کرده است.

 
برگزاری نشست کبوتران مسجد دور دست با عنوان «غزه در حصار»
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

برگزاری نشست کبوتران مسجد دور دست با عنوان «غزه در حصار»

سی و سومین نشست نشست کبوتران مسجد دور دست با عنوان «غزه در حصار» امروز در سان سلمان هراتی حوزه هنری برگزار می‎شود.

 
میانجی‌گری عمان برای ازسرگیری مذاکرات صلح در یمن
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

میانجی‌گری عمان برای ازسرگیری مذاکرات صلح در یمن

یک مسئول دولتی یمن از ایفای نقش میانجی عمان بین رئیس‌جمهور مستعفی این کشور و جنبش انصار‌الله درباره طرح سازمان ملل برای ازسرگیری مذاکرات صلح خبر داد.

 
 
ازدواج سفید و بحران عدم آرامش در غرب

از بعد عاطفی نیز دو بحران برای زوجین وجود دارد یکی نگرانی در طول زندگی از نبود امنیت حقوقی و دیگری مساله ...

بیشتر